10 Şubat 2011 Perşembe

Ygs'ye Nasıl Çalışırım?

Arkadaşlar ben de sizin gibi sınava hazırlanıyorum.Temelim çok zayıf nasıl çalışırım bir şeyler başarırım diyenlere ufak tiyolar vereceğim.Öncelikle kararlı olmalısınız.Ben bunu yapıcam ygs nedir ki.Siz kendinizden emin olun gerisi çorap söküğü gibi gelir.Sonra kendinize bir hedef belirleyin hedefiniz sadece ygs mi yoksa lys sınavından alan bölümümü seçeceksiniz buna göre çalışmalarınıza başlayın.Önce hedefinizi çalışma masanızın ordaki duvara asın.Her baktığınızda  burayı kesin kazanacağınızı düşünün.Önceleri 1 saat hiç dinlenmeden arada vermeden çalışın.10 dklık aralar verin.[OdevAramak.blogspot.com]10dkda meyve yiyin,spor yapın vs.(burayı size bırakıyorum.)Hiç ders çalışmayı sevmeyen biriyseniz günde 3 saat çalışın.(tabi genede size bağlı)1 hafta sonra yetmeyeceğine öğrendikçe öğremek isteğiniz artacak.Hiç çalışmayan biri son sene çalışarak harika yerlere geliyor.Bunu sakın unutmayın temelim yok vs.(bahane çok arkadaşlar).Hayatınızı bir çamur olarak mı yaşamak istesiniz.Yoksa iyi yerlere gelmiş herkes tarafından tavsiye edilen biri olarak mı bunu iyice düşünün.Kendinize program hazırlayın misal:günde 150 soru çözün ama tam olarak bildiğiniz anladığınız konudan değil.Bu size hiçbir şey sağlamaz.Misal matematikte rasyonel sayı çözmek gibi.:) Anlamışsınızdır umarım.İnternetten vazgeçmenize gerek yok bana göre.Günde 30dk nızı ayırabilirsiniz.Ama aşırıya gidip kendinizi kaptırmayın.Aslında uzun uzadıya yazabilirdim ama ben de çalışmam lazım bir sonraki yazımda görüşmek üzere..İyi çalışmalar.:)

İzinsiz kopyalanması yasaktır.Odevaramak.blogspot.com

Hiç yorum yok: